Festival


Rjukan har igjen festival helg og denne gangen er det Rjukan Rockfestival som går av stabelen i strålende solskinn- som bestilt.

Tenåringene kommer og går her i huset, mens Mannen i Huset lider litt under virusen, men han har likevel laget et herremåltid med biff, asparges , rødløk og paprika samt bakt potet på grillen. Alt sammen til perfeksjon! Nå venter snart kaffe og iskrem. Den med bjørnebær og eggelikør. tror jeg. Mens etternølerne får litt biff sånn på etterskudd. Været er fabelaktig og vi tilbringer timer på verandaen.

The rock festival is on and the teenagers come and go  while the Hubby , who is somethat ill from the virus, has still been able to make a great bbq wih tender steaks, apsparagus, baked potato, peppers and onions. The ice cream with blackberries and egg liqueur is soon coming out, I think. The teens that came a bit late are now being served as well. The weather is fabolous and we are spending our time on the porch.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Festival

  1. Janne sier:

    Du kan tro jeg er irritert for å ikke ha fått med meg denne helgen hjemme 😦 Men men har jo hatt det bra her nede også da 😉 Nå er det lunsj kl 12.00 og etter lunsjen drar jeg ned til stranden med et par andre damer og vi skal sole oss, bading tror jeg blir litt for kaldt ennå;) I kveld skal jeg og en til på kino. Pirates of caribien – den siste. Gleder meg. Dagene går i ett her. Ikke fått tatt bilder utenom rommet mitt hehe.
    Du får fortsatt ha en god bedring og en fortsatt god helg!

    • lisbeth58bula sier:

      Å så moro å høre fra deg der borte! 🙂 Høres ut som du har det fint. God søndag, Janne!

Legg igjen en kommentar

