Så blir det litt søndag likevel


Rullen med sand papir holder seg konstant i halsen selv om jeg tilsynelatende har gitt mannen noen cm av den også.  Likevel har vi tusla på og fått igang en spaghettisaus som har godgjort seg en stund på ovnen og tatt opp bær til tining  som skal følges av vaniljeskum:

    

Omsider klarte jeg å komme rundt Lizard Ridge teppet med heklenåla – og det holdt med garn. Her et et bilde av det på gulvet. Jeg har to ekstra rader i forhold til mønsteret. Nå ligger det og vugger på kald ullvask uten sentrifugering i kjelleren. Selv om jeg har prøvevasket en lapp og forsikret meg om rett program er det skummelt med 32 nøster Noro Kureyon til nesten 80 kr pr. stk! Er det noe rart jeg har kjøpt nøster hist og her over et par år!!! Jeg skjemmes nesten over prisen. Men sitter du under det er du snart så varm at du må kaste det av deg, kan jeg forsikre! (bildet: før vask)

Despite the sandpaper roll in my throat and the fact that I obviously have ripped off a few cm to give to Hubby’s throat for him to be tormented byt, we have a spaghetti sauce simmering on the stove and have found some berries in the freezer that we will add vanilla cream to for dessert. I have finally finished the Lizard Ridge blanket that I bought Noro Kureyon yarn for here and there over a period of two years (at that yarn prize, so should you!!)  Now it is being rocked in the washing machine on a wool program, cold wash and no spinning. Even though I have tested one square earlier it’s scary! (photo: before wash)

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til Så blir det litt søndag likevel

  1. gry lillebo sier:

    Å for et nydelig teppe du har laget. Så fine farger!

    • lisbeth58bula sier:

      Det ligger nå og lukter «sau» mellom håndklær på badet. Blir mykere da. Og veldig godt og varmt var det da jeg satt med hele på fanget for å hekle kant rundt, skal jeg love deg!

  2. Marieki sier:

    Wow! Det teppet der er jo virkelig et kunstverk! Noe så nyyydelig!:D

  3. Kristine V sier:

    Teppet ble nydelig. Fantastiske farger.
    God bedring !

    • lisbeth58bula sier:

      Takk, Kristine. Plutselig ble det mye tommere i strikkekurven! Men langtfra helt tomt da. Hoho!

Legg igjen en kommentar

