Men altså….!!!


I natt ble jeg forsyne meg verre, ikke bedre. Måtte opp å ta mere paracet i 5 tida og da jeg skulle hoste gjorde det så vondt at du skulle ikke tro jeg hadde startet med brusetablettene på torsdag. Heldigvis har Mannen i Huset kommet hjem og han ordner opp. Hunden får sitt, vi får middag, han handler. Men nå har han tatt en Paracet selv og er ikke fullt så livlig som tidligere.. Dumme virus!!

view details

I got worse last night. Was up at 5 to have another pill and couching just hurt! Luckily the Man of th House is home now, he takes care of things; he makes supper, takes the dog for a walk, does the shopping. However, he has now taken a pill and is not quite as perky as before.  Stupid virus!

 

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til Men altså….!!!

  1. bente sier:

    Uff da, det skulle jo ikke gå bakover, men fremover. Håper det skjer et under snart og at alle blir friske og raske igjen fort. God bedringsklem fra meg til dere alle.

  2. lisbeth58bula sier:

    Nei- det skulle ikke gå bakover, det er sant- Det kan vel ikke vara evig, veit du… Trur eg.. Ha en god lørdagskvelds-rest og søndag.

Legg igjen en kommentar

