Sånn går no dagan!


Man karrer seg ut og til biblioteket for å låne filmer, man strikker på noen ekstra-lapper på det gode ullpleddet som allerede testes- og godkjennes. Man lager iste, te , kaffe, varm saft,  te og man leser litt og man spiser litt. «Sånn går no dagan..»

A sick day : One gets out to the library, knit a bit on the blanket that onetries out- and approves. One makes ice tea, coffee, hot blackberry juice, tea and one reads a bit and eats a bit. And that is how the day passes..

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

4 svar til Sånn går no dagan!

  1. bente sier:

    Det teppet ditt ser så deilig ut. Det er viktig å hygge seg litt når «baseluskene» har okupert kroppen. Etter å ha sett ditt teppe lurer jeg på om ikke jeg må prioritere å lage ferdig teppet i bestemorruter. Fortsatt god bedring!

    • lisbeth58bula sier:

      Det må du, Bente!! Nå er jeg nærmere målet enn noengang! Alle rutene er strikket og jeg tok det lille jeg hadde igjen av garn og startet heklekanten i den ene enden selv om jeg ikke har montert de siste lappene..

  2. K@ri sier:

    Ops! Her trengs det nok krisehjelp!
    Og jeg er nok helt klart ikke den rette på noen felt! Les: Jeg drikker te, jeg har ullsokker på beina, jeg har null arbeidslys og JEG VENTER PÅ VARMEN!
    Jeg har veldig mye jeg skulle ha gjort, jeg har planter som venter på å komme i jorda, og jeg har alt for mange uferdige håndarbeider, men når jeg er ferdig med dagen, så er jeg bare helt ferdig, og sånn går dagene.
    Nei, dette ble da ingen oppløftene melding til pasienten, men jeg føler med deg, og jeg følger med deg 🙂
    Og trøsten får være: Vi har det i alle fall bedre enn kona til svenskekongen! Det er da noe:-)
    Vakre tanker fra K@ri*

    • lisbeth58bula sier:

      😀 😀 Nå måtte jeg le! Ikke av at du sitter med ull og tekopp, men av sammelikningen. Ja det er det jeg sier: Always look on the bright side of life! Tada-tadatadatda! (kremtsvelghosthark) Vi har det tross alt ikke verst her vi sitter!

Legg igjen en kommentar

