Helt nødvendig


Det gjelder å drikke varmt og bekle seg med ull fremdeles, kjenner jeg. Å stå opp om morgenen er ikke det morsomste jeg har vært med på, men det skjer til vanlig tid uansett. Kristi er sendt til norskeksamen i dag, Carly får lese geografi hjemme også i dag da vi er i samme forfatning begge to.

Jeg lengter etter frisk. Jeg lengter etter bedre vær og sol. Man kan nesten lure på hva dette er til:

Man skal tross alt være optimistisk og se ting positivt: Det blåser ikke i dag! 🙂             Mer: Vår «hemmelige hage» grønnes og det knoppes og også springer ut her og der. Lukten av syriner i nabolaget er overveldende og svovellukten fra Islands lavautbrudd er borte i dag.

I still need hot tea in the morning, it’s hard to get out of bed yet I do so at the regular hour. Kristi is sent off to write a Norwegian exam, Carly will stay at home like me and read geography for an allday test Monday.  I am longing to get well, I am longing for better weather. What’s the point of porch furniture these days? However, to look at itform the bright side : The wind has stopped, the smell of sulphur from the volcano eruption on Iceland is gone and my Secret Garden is getting greener, plants are budding and starting to flower.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Helt nødvendig

  1. Prøver å kommentere igjen jeg.

    Håper formen kommer seg snart hos alle. Tror at kraftige forkjølelser er noe som hører med til russetiden. «Alle» russ jeg vet om har vært utsatt for det. Kjedelig at flere hos dere har fått det også da. Kanskje bra at været venter med å vise seg fra sin beste side til formen er bedre?

  2. Janne sier:

    Ønsker deg fortsatt en god bedring. Ja, jeg også har begynt å lure på hva jeg skal bruke hagemøblene mine til. De er ikke blitt brukt ennå :S Koselig og fin hege du har 😉 Kos deg videre med tekoppen din du.

  3. Janne sier:

    Eh jeg skrev feil 😛 sorry 😉

Legg igjen en kommentar

