Sandpapir- en hel rull!


Halsen var verre i dag enn i går – en hel rull med grovt sandpapir hadde lurt seg ned der bare siden i går kveld! Så i morges satte jeg meg på legekontoret og gapte opp. Der var det en halsinfeksjon som hadde fest, så nå er jeg sykemeldt ut uka. det burde vel holde! Da vil jeg ha sittet her og glant en uke. Det er ikke særlig morsomt, så jeg gjør meg små ærend med diverse innimellom. For eksempel henge opp litt tøy. Sitte. Rydde oppvaskmaskina. Sitte. Tusle rundt kvartalet med hunden. Ligge på sofaen! Det er jo omtrent som å være -nettopp- hunden. Jeg ønsker meg IKKE et liv som hund!

The throat was even worse this morning so I sat down at the doctor’s office and opened my mouth. In there a throat infection was having a party so now I am off sick for the rest of the week. It is no fun sitting her idle so I make myself busy with little things in between all the sitting around. It goes something like this: Hanging up laundry. Sit! Emptying dishwasher. Sit! Taking the dog around the block . Lie on the couch! It’s like a dog’s life, for heaven’s sake. I do not wish to have a dog’s life. At all.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

