Til slutt..


Da kom kroppsmaskineriet igang til slutt..  Mannen i Huset brakte meg kaffe på kaffe, varm og god, da jeg kom tuslende med håret til værs og de styggeste jobbebukser jeg kunne finne på meg. Halsen er som sandpapir, hjernen litt for stor for kraniet, musklene tror de har vært på et  helsestudio jeg aldri går på  og tatt i for hardt. Omsider kom jeg meg i dusjen, meldte om morgendagens fravær fra jobb og har nå fått i meg litt mer av den kyllingsuppa jeg lagde i går. Det skal stures i stolen, TV skal misbrukes, videoer, hørespill og bøker skal få følge meg til sengetid. Kanskje- bare kanskje- skal jeg gjøre ett nytt forsøk på å hekle en rute til et tenkt prosjekt..

I got myself out of bed in the end.The Man of theHouse brought me coffee and more coffee when I came downstairs with my hair on end and dressed in my ugliest sweatpants. My throat is like sandpaper, the brain a bit too big for the cranium, the muscles think they have been doing a hard workout at some gym I never visit. I have now had a shower, valled in sick for tomorrow and had some more of that chicken soup from yesterday. I shall stew in my recliner, wallow in TV-time, watch videoes, listen to audio plays and read books until bedtime. Maybe- just maybe- I’ll make another attempt crocheting a square for a project I’m thinking about..

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

