Helt blåst!


Første arbeidsdag etter påske er over, seks timers undervisning og fire timers støttekontakt – alt hyggelig og harmonisk. Likevel: akkurat nå er jeg sånn passe blåst i hodet og har sunket ned i lenestolen, slått ut fotbrettet og lagt den tynne ulljakka mi over knærne. Nå skal jeg hengi meg til mer eller mindre tilfeldige aktiviteter som ikke fordrer store romlige forflytninger… Jeg har valgt meg «Kjærlighetshagen» på TV.

First workday after Easter is over ; full day of teaching and four hours together  with the lady I am the support person for once a week. All people I spent time with today were content and smiley,still  I am now spent! I have settled into the recliner and will not do anything that require physical effort. I have picked a gardening show on TV.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

