Litt tomt


 ble det da Mannen dro til sitt utenbys kontor etter middag og nå var venninna mi her og sa hadet fordi hun reiser tilbake til Japan i morgen. Likevel er det en datter i 2. etasje (det ryddes på rommet!) og en her ved siden av meg med MacBooken sin på fanget. Emma har strukket hele sin pelskledde kropp ut på teppet sitt i sofaen.Jeg ser sånn halvveis på Poirot på TV og er nesten overrasket over at jeg skal på arbeid imorgen: Det har vært varmt og sommerlig, vi er ferdige i hagen for våren og jeg har hatt sommerferie-følelse hver dag i finværet, det er grønt, kvelden blir lysere for hver dag og verandaen og grillen har vært brukt nesten hver dag. Men sånn er det. Det er helt iorden, igrunnen.

Jeg har hatt et par kjøreturer  alene med lydbok, jeg har vært en biltur til Seljord med to venner, vi har hatt middagsgjester flere ganger, jeg har vært i bursdagsselskap og vi har hatt masse tid til å sitte lenge oppe, sove lenge om morgenen, svive og late oss halve dagen eller jobbe i hagen.  Denne kommende uken er det også meldt mye sol og fint vær. Jeg ser frem til det!

Easter is over and it was a good one. The weather has been so good that I almost thought it was my summer vacation. We have had guests for supper several times, we have worked in the garden, stayed up late, slept in, done nothing at all during the mornings, I have been on some car trips, in a birthday party and we have enjoyed the new barbeque and our porch. They call for a lot of sun next week too, which is great. I go back to work tomorrow. It’s okay.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

