Jeg SKAL! (tror jeg..)


I dag SKAL jeg grave fram noen timer som ikke inneholder butikker, husarbeid, assistanse til øvrige familiemedlemmer som bor i dette huset  eller hva annet som måtte komme min vei. Jeg har laget stor frokost til alle som ville delta her i morges – og tre av oss ville- og nå går jeg tvert i dusjen for siden å tilbringe litt tid til TANT OG FJAS AV REKREASJONS- OG KREATIV ART! (Å ja… det er sant; jeg lovte å kjøre et par tenåringer til russebil som skal vaskes og fikses før registrering go skilting skal skje)

I insist on getting some time to necessary recreational creative «nonsense» today without having to deal with stores, chores or assisting anyone in the household. I have cooked a formidable breakfast and will shortly get in the shower before «playtime». (Oh.. I just remember I have to drive some teenage girls  in han hour..)

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til Jeg SKAL! (tror jeg..)

  1. Benedicte sier:

    God påske til deg! Håper resten kan bli av det solfylte og kreative slaget. Jeg hadde en plan om å strikke ferdig en genser, lage et kort og sy noen blokker til en quilt (som jeg går på kurs med), men så langt er det blitt påbegynt restaurering av mormors strykebrett, påbegynt liten toalettmappe til søstern minog litt hånd som på noen helt andre blokker til en helt annen quilt….

    Men i kveld SKAL jeg…….. :o)

Legg igjen en kommentar

