Det er sant!


Det er bevis på at mellom stormkastene har mildværet og solen gjort et grundig arbeid i bedene mine! Det er vår å spore. Jeg så det da jeg gikk på jakt etter tegn i morges:

    

Gule og lilla krokus har begynt å stikke hodene opp. Snøklokkene er det mange av ,selvsagt, og tulipanene har begynt å komme opp med bladene, hvilket er tidlig heromkring!

     

I dag er det Solfest på Rjukan. Mannen i Huset er i Kina (igjen) og tenåringene skal på sine respektive festligheter i kveld. Det blir meg og hunden hjemme ikveld. Jeg er ikke lei meg, tvert i mot, jeg ser for meg en Helt For Min Del- kveld!

Between the stormy weather it has been mild and sunny days and there are signs of spring in my flower beds! I went out to look this morning! Today is The Sun Festival with parades and parties in this town. The sun came back about a month ago now. Earlier celebrations would be too cold. Hubby is away (China again) and the teens are going to parties tonight. That means the dog and I are by ourselves which suits me just fine. I envision an All About Myself – Evening. I cvould use one after a particularily busy week.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

