Weekend hendelser.


 I helgen dro jeg til tanten min på lørdag, onkelen min er på sykehuset med hjerteproblemer, så jeg lå over hos tante fra lørdag til søndag. Det er fine, bare veier nå, det meste av snøen har smeltet. Vi var lenge på sykehuset på lørdag, etterpå dro vi til kinarestauranten og spiste. Om kvelden ble det prat og strikk, ost og kjeks.

    

 I går var det grynsådd ertesuppe og komper, saltkjøtt og kålrabistappe her i huset etter jeg kom hjem. Søster, svoger og mamma var her til middag og kaffe. Det skjer altfor sjeldent , så det var kos! En stund etterpå sovnet jeg i stolen og våknet en drøy time etterpå. Om kvelden så vi «Premonition» med Sandra Bullock.

Likevel sov jeg tungt i hele natt. Det er typisk når hodet protesterer som det åpenbart har bestemt seg for å gjøre i dag; mye soving. Nå  sitter jeg her med en dundrende hodepine som ikke vil slippe taket  etter jeg har stått opp slik det som oftest har gjort de siste 14 dagene . Så nå er jeg hjemme fra jobb. Egentlig ikke stedet foran datamaskinen heller når hodet gir meg streng beskjed om å lukke øynene, stenge lys og inntrykk ute. Tusler tilbake til seng eller sofa om litt.

  

I’ve been visiting my aunt on the weekend. My uncle is in the hospital with heart problems after I arrived midday Saturday she and I spent a good time at the hospital with him before having a meal at the chinese restaurant. At night we had cheese and crackers, knitted and talked. After I got back on Sunday I had my mom,sister and brother-in-law for supper. Pea and barley soup with  dumplings and salted meat. Oldfashioned Norwegian meal. After they left I ended up sleeping for a good hour in the recliner as I often end up doing when a bad headache is lurking under the surface.

At night we watched » Premonition» with Sandra Bullock. I slept heavily all night too. So today I am home trying to take care of my head; sitting here at the computer is not excactly the thing to d,o I notice, so I’m off to the couch or bed soon.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Weekend hendelser.

  1. bente sier:

    God bedring med det vonde hodet. Det høres ut som du har hatt en flott helg med mye innhold.

  2. K@ri sier:

    God bedring, min venn 🙂
    Vakre tanker fra K@ri som skulle ha vært i seng for lenge siden….

    • lisbeth58bula sier:

      Takk, Bente og takk, K@ri. Jeg er hjemme i dag, tirsdag ogå. Tar en tur til legen om en time, fått tid da. Utenom det skal jeg ta det med ro og bare tenke på meg selv mens huset er tomt.

Legg igjen en kommentar

