Atter en gang


.. har jeg bestilt garn til en ekstra remser med Lizard Ridge lapper. Når jeg først skal lage et teppe som blir så skammelig dyrt, skal det jammen være langt nok til å rekke meg fra skuldrene og innunder føttene dersom jeg finner det for godt å ta en blund under det en vakker dag. (Jeg er smertelig klar over at jeg også etter dette må bestille nøster som skal rekke til kant rundt hele sulamitten!)

     

Mens jeg strikker en liten omgang eller to hører jeg på de siste CD’ene fra Min Kamp 1 av Knausgård. Jeg satser på å høre dem ferdig i løpet av de neste få dagene slik at jeg kan rette oppmerksomheten mot neste lydbok: Ruth Maiers Dagbøker, lest av Jan Erik Vold.

I ordered yarn for yet another strip of patches on the Lizard Ridge blanket. If I am going to knit such a horrendously expensive blanket I want it to cover me from shoulders to feet if I choose to have a nap under it some day. (I am painfully aware that I also have to order yarn for the endless edging around it) While I knit a round or two I listen to Knausgaard’s audiobook. I opt for finishing it within a few days so I can start the next one waiting for me : Ruth Maier’s diary.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Atter en gang

  1. K@ri sier:

    Hei min venn:-)
    Sorry, men det er nesten litt deilig å se at andre fråtser i garn også….
    Jeg har gått litt bananas med noe Dale-garn, og jeg hadde faktisk glemt at garn var så dyrt? Struts? Ja! Helt klart!
    Ønsker deg ei god helg, og sender mange vakre tanker fra K@ri*

    • lisbeth58bula sier:

      Ja, jeg godter meg også over andres garn skatter, må vite :-D) Det bare må til for oss strikke-entusiaster, dette garnlageret. Hihi.

Legg igjen en kommentar

