I dag


..er jeg glad fordi

– min venninne kommer hjem fra Japan!

-sola kommer til huset vårt denne helgen!

-jeg hadde en fin samtale om kreativitet med en kollega  i dag.

– jeg fikk en ekstra god klem av en elev  

– en annen elev kom og viste meg tegningen sin fordi han vet at jeg synes han er så flink til å tegne

– jeg fikk en manne-klem da jeg kom hjem

– mine tenåringer har svingt støvsuger og vaskeklut

On this day I am happy because:

-My friend is coming home from Japan!                                                                             

The sun is coming back to my house this weekend!     

A little student  gave me a big hug

Another student showed me his drawing because he knows I appreciate his drawings.

I got a man-hug when I got home

My teenagers vacuumed and cleaned the bathroom today

                                                   

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

3 svar til I dag

  1. Birgitte sier:

    Åh så fint innlegg, jeg ble GLAD av å lese den!!!! Man skulle hatt en takknemlighetsbok liggende på nattbordet og skrevet i den hver kveld…..

  2. Kristine sier:

    som Louis Armstrong sa det: What a wonderful day

Legg igjen en kommentar

