Lizard Ridge


Jeg har strikket alle 24 lappene. Jeg har festet alle trådene. Jeg har vasket en lapp for å se hva som skjedde: Den ble mykere, og godt var det, det var hardt før vask! Nå må jeg montere, men bør vel bestille mer garn til både det og kanten rundt. Jeg kommer til å montere de 24 og vurdere lengden da… Jeg synes det er trist med et teppe som ikke er langt nok til å dekke meg fra føtter til skuldre hvis jeg skal ta en sofa-lur! Hvis det er tilfelle, strikker jeg en rad ekstra…

I have knitted all patches for the blanket, fastened every thread and washed one patch in the washing machine; on cold, lowest spinning. It softened fine. I have to order yarn for edging and assemblying. I do suspect it’s a little short for a good nap; I want a blanket that covers both feet and shoulders. I’ll check and see when I’ve assembled the 24 patches..

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

