Litt


Litt sår hals.

Litt langsom i reaksjonene.

Litt ny snø.

Litt lang dag i vente.

Ingen av de ovennevnte er hva jeg ønsket meg, men en får vel tenke at glasset er halvfullt, ikke halvtomt. Det jeg kan  bidra med før jeg drar hjemmefra er Omega 3, B-vitamin og tranebær-juice.Etter ankomst på jobb er mulighetene for en n god latter eller to til stede for å gi dagen det løftet jeg trenger. Mulighetene er gode.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

2 svar til Litt

  1. bente sier:

    God bedring, håper du får en god dag selv om formen ikke er på topp.

    • lisbeth58bula sier:

      Det kom seg betraktelig utover dagen igrunnen, hodepinen lå å lurte men slo aldri riktig ut, så da er alt bare vel i denne enden av verden. Ha en god kveld,Bente

Legg igjen en kommentar

