Ny lesedilla under oppseiling?


Min største lesehest- periode hadde jeg som tenåring/ung voksen. Siden ble det jevnt noe lesing til enhver tid, bortsett fra noen få år mens barna var små, men ikke sinnsvakt tempo og lesing av opptil 3 romaner på engang slik som dengang. Nå lurer jeg på om jeg er på vei inn i en ny lesehest-fase i mitt liv.. Jeg har nå en bunke på 5 bøker som ligger og venter på meg, jeg har kjøpt dem i løpet av det siste halvåret. Men så ender jeg opp med noen bibliotekbøker innimellom, så dette kan ta sin tid dersom jeg ikke «hekter meg skikkelig på». Nå hadde jeg bestil to til her om dagen. Begge er på svensk for de er bare utkommet på norsk i innbunden form enda, og jeg kan ikke holde på å kjøpe bøker slik jeg gjør til full pris.  Denne gangen var det disse to og jeg har lest første kapittel i begge i gårkveld for å se om de vil svare til forventningene. Det gjorde de!

 

I bought yet two more books. I better be heading for a real reading spell if I am going to devour  the stack of books I’ve bought the last few months! These two I bought in Swedish. It was much cheaper.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

