Visuell journal side


Kan aldri bli enig med meg selv om hva dette skal kalles på norsk. Begrepet kreativ dagbok passer dersom det er fra min lille spiralbok hvor jeg leker meg på samme måten men litt mere planløst.. Men dette er jo den selvbundne boka jeg lagde av tykt akvarellpapir og spm ikke er noen dagbok med personlige ord. Istedet er det en slags lek mellom collage og tekst. Denne gangen et sitat jeg liker. Jeg tror visuell journal er det nærmeste jeg kommer. Foreløpig. Samma det. Jeg leker der.

Art journaling is a consept hard to translate to Norwegian.. If I call it creative diary it is more what I do in my little spiralbound journal where I write more personal stuff and play around more haphazardly and without too much planning. This, however, is my selvbound journal made of heavy watercolour paper and is more a play with collage and text . This time it’s a quote I like. Visual journal would be the best expression I think. Whatever.. I play in it!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

