Noro-lapp #2


…ble strikket ferdig i går kveld. Jeg har da strikket 2 i løpet av VM dagene og har til sammen 18 lapper til teppet. 

Jeg tjuvstartet også på nr. 3, og i dag er jeg borte nesten hele dagen, så den må gjøres ferdig i kveld. Jeg skal til Kongsberg med damen jeg er støttekontakt for. Det blir en ren hyggetur og pengepungen tilsier at det neppe blir store shopping-utskeielser. Det eneste måtte være om jeg fant garn til en Panda-lue som Yngste ønsker seg. (av alle ting…)

I postkassen lå altså disse tre nye nøstene Noro som kom fra den ene dagen til den andre!

I knitted up patch no.# yesteday. Altogether I have 18 of them now. Have to knit the third tonight because I’ll be in Kongsberg all day. I also took a photo ofthe three new balls of Noro that came yesterday.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Noro-lapp #2

  1. bente sier:

    det blir morsomt å se det ferdige resultatet 🙂

    • lisbeth58bula sier:

      Ja, det hadde vært morsomt om jeg hadde klart å få alle lappene ferdig innen slutten av neste uke. Men nå starter jeg på jobb igjen til mandag og da går det fort i svingene enkelte ganger, så vi får se.. Og takk for besøk og kommentar, Bente!

Legg igjen en kommentar

