Sprintstrikk!


Jeg strikket ferdig første lapp av nøstene jeg skal strikke opp i går kveld: (garnet er ikke helt bra, noen steder er det ikke spunnet i det hele tatt. Men som teppe funker det!)

    

Mamma og jeg har sett sprinten sammen og det var så spennende til tider at jeg strikka så jeg ble helt stiv i skuldrene.  Skigåing hører sammen med appelsiner og Kvikk Lunsj spør du meg- så selv om vi ikke tok et stavtak selv heia vi med kaffe i koppen og Norges tursjokolade nr. 1. 😀

Nå er jeg snart ferdig med 2. dags lapp. 3 nøster til ble bestilt i går og de ankom jammen allerede i dag! Ikke verst fra Pinnsvindesign !

I knitted the first ball of yarn last night. It is poorly spun but works well in a blanket like this. Mom and I watched the cross country sprint today. The ultimate skiing trip chocolate in Norway is the above and even though we ourselves didn’t go skiing we had that and coffee on the table. Yesterday I ordered 3 more balls of yarn- today I had it in my mailbox. Not bad, eh!!? Soon the 2nd ball is all knitted..

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

3 svar til Sprintstrikk!

  1. Vibeke sier:

    Spennende strikketider! Jeg er misunnelig på teppet ditt, det blir superfint! Det står i den uendelige strikkekøen min også.

    Jeg er bare med på VM-strikk helt for meg selv, men spennende er det likevel 🙂

  2. lisbeth58bula sier:

    Ja, VMstrikk helt for seg selv er nok egentlig det beste.. Jeg skulle bare dra meg selv litt etter håret på denne måten..

  3. bente sier:

    VM med sjokolade og appelsiner høres bra ut og enda bedre blir det med kaffe i koppen og strikkepinner i hendene. Jeg gleder meg til å se teppet ferdig. Stå på med VM stikkingen.

Legg igjen en kommentar

