I gang


Det er stille i stua, bare hunden som sover på sofaen og puster jevnt og trutt. Jeg er ferdig med morgenkaffen, jeg har installert Skype på den nye laptopen, jeg har blogget på sambloggen med VM strikk og skal straks spise litt frokost og fyre i ovnen før jeg drar til mamma på formiddagsbesøk.

  

Denne uka skal det strikkes lapper til Lizard Ridge teppet og en leggvarmer til er på pinnene så jeg kan trekke dem på beina snart! Over ser du lappene jeg har fra før (16 stykker) og nøstene jeg skal strikke opp. Skal også bestille  noen flere i dag.

It’s quiet in the house, only the dog breathing on the couch. I have installed Skype, had my morning coffee,put a posting in on blog for those who participate in knitting during the World Championship in skiing that is happening in Oslo these days.  I am soon going to mom’s for a morning visit, but first I’ll have some breakfast and start a fire in the fireplace. I am going to knit up the balls of Noro Kureyon yarn for my Lizard Ridge blanket during the skiing on TV. Also, I am going to order some more yarn  for it online today.

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

5 svar til I gang

  1. Noro er et fargerikt og flott garn, teppet blir sikkert kjempefint :))
    Det er spennende med med alle de fargeskiftene og man bare måååå strikke til man ser hva neste farger er før man klarer å legge det fra seg. : ))
    Ha en fin dag og lykke til med vm strikken 🙂

    • lisbeth58bula sier:

      Takk! Ja, det er spennende fargeskifter i garnet. Det er ganske ujevnt spunnet, men.. Passer til dette teppet synes jeg, da! Ha en god dag selv og takk for besøket her inne 🙂

  2. lekkert teppe du holder på med. gleder meg til å se det ferdig.

    lykke til og kos deg på besøk i dag 🙂

  3. Birgitte sier:

    Fy flate- meget bra teppestrikk syrran!!

Legg igjen en kommentar

