Hei, verden!


Welcome to WordPress.com. This is your first post. Edit or delete it and start blogging!

Om lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

5 svar til Hei, verden!

  1. Mr WordPress sier:

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. K@ri sier:

    Gratulerer med ny blogg da 🙂
    Jeg skjønner ikke helt dette med at det blir fullt i en blogg etterhvert, men det er sikkert fordi jeg blogger på blogspot. Kan ikke skjønne alt jeg heller, vet du 🙂
    Jeg kommer nok til å følge deg likevel fremover, jeg, enten du er her eller der. Finner deg sikkert en plass 🙂
    Det ble søt gjærbakst i No15 i kveld, og det smakte fortreffelig, men jeg har intet annet enn brød fra fryseren å by på til frokost. Syns du er litt av en flinkis 😉 Ekstremt mye energi igjen etter helga. Min helg har innehold mye opera, og i dag var det vanskelig å slippe Søster Angelica av Puccini, så nå er det like før Lady knurrer når jeg nærmer meg fjernkontrollen. Nok er vel nok nå, så jeg får heller finne frem nattdressen og boka mi. Sov godt, drøm søtt, og lad batteriene du også når den tid kommer.
    Nattaklem fra K@ri*

    • lisbeth58bula sier:

      Å nei, flinkis er jeg ikke. Men jammen er det flott å få kommentar SÅ fort- her jeg sitter og strever med ny blogg. Husker jo ikke helt hvordan jeg gjorde det sist. (hukommelsen er ikke hva den engang aldri har vært.. hi hi) Veldig glad du følger meg. Etterhvert blir det nok greie på det tenker jeg. På WordPress får du begrenset plass, men kan betale for å utvide det. Istedet starter jeg bare en ny blogg jeg , da. Puccini høres helt flott ut for meg, men kanskje Lady ikke helt takler overtonene som ikke våre ører hører? Natta, K@ri

  3. Janne sier:

    Grattis med ny blogg ;o)

    • lisbeth58bula sier:

      Herlighet. så moro at jeg får to kommentarer mens jeg enda sitter og surrer ivei med starten på ny blogg!! Håper du har det fint der du er, Janne!

Legg igjen en kommentar

